Home > Klantenservice > Veel gestelde vragen: Mijn gegevens
Veelgestelde vragen: Mijn gegevens
Ik wil mijn accountgegevens wijzigen
- Is uw e-mailadres veranderd, dan dient u dit in Mijn Boeren Medical te wijzigen bij uw accountgegevens en vervolgens per e-mail te bevestigen. U kunt hier tevens uw e-mailvoorkeuren instellen. Als u een bestelling geplaatst heeft, ontvangt u automatisch een bevestiging van de bestelling per e-mail
- Om ongeautoriseerd gebruik van uw account te voorkomen, raden wij u aan uw wachtwoord periodiek te wijzigen. U kunt uw wachtwoord wijzigen bij uw accountgegevens. Om uw account zo goed mogelijk te beschermen, dient uw wachtwoord aan bepaalde voorwaarden te voldoen. Een wachtwoord dient te bestaan uit minimaal 8 karakters waarvan minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
- Wilt u voor extra veiligheid sms-verificatie inschakelen of wilt u deze juist weer uitschakelen, dan kunt u deze instelling wijzigen bij uw accountgegevens.
Ik wil mijn contactgegevens wijzigen
- Bent u verhuisd naar een ander adres, pas dan uw woon- en bezorgadres aan in uw profielgegevens in Mijn Boeren Medical.
- Als uw vaste telefoonnummer veranderd is, dan kunt u dit wijzigen in Mijn Boeren Medical bij uw persoonlijke gegevens.
- Maakt u gebruik van sms-verificatie en is uw mobiele nummer gewijzigd, dan kunt u dit nummer aanpassen bij uw accountgegevens. Maakt u geen gebruik van sms-verificatie, dan kunt u uw mobiele nummer wijzigen bij uw persoonlijke gegevens.
Ik wil mijn zorgverzekeraar wijzigen
Declareert Boeren Medical uw hulpmiddelen rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar en bent u van zorgverzekeraar veranderd, dan vernemen wij dit graag zo snel mogelijk om uw declaraties op de juiste manier te kunnen afhandelen. U kunt uw nieuwe zorgverzekeraar en polisnummer op verschillende manieren aan ons doorgeven: bel gratis naar 0800-099 66 40 of dien een
terugbelverzoek in via Mijn Boeren Medical en wij bellen u terug op een gewenst moment
Er worden geen gegevens getoond in Mijn Profiel
Als u na het inloggen geen gegevens ziet in uw profiel, kan het volgende aan de hand zijn.
- U heeft uw registratie nog niet voltooid. Na het registreren ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw registratie dient te voltooien. Heeft u geen e-mail ontvangen of is de link in de ontvangen e-mail niet meer geldig, dan kunt u op de pagina Mijn Profiel om een nieuwe e-mail vragen.
- U heeft aangegeven dat Boeren Medical uw (vergoedbare) diabetesmaterialen rechtstreeks moet gaan declareren bij uw zorgverzekeraar. Wij hebben dan even de tijd nodig om uw gegevens te controleren en eventueel gegevens op te vragen. Zodra uw account gereed is, ontvangt u hier automatisch een e-mail van.
Er worden geen/ onjuiste/ incomplete gegevens getoond in Mijn Producten
- Declareert Boeren Medical uw vergoedbare diabetesmaterialen bij uw zorgverzekeraar en ziet u geen gegevens in Mijn Producten, dan dient u te bellen naar onze klantenservice en zorgen wij ervoor dat uw producten weer getoond worden.
- Betaalt u uw hulpmiddelen zelf en ziet u geen gegevens in Mijn Producten, dan heeft u nog niet eerder een bestelling geplaatst in Mijn Boeren Medical. Na het plaatsen van iedere online bestelling, worden uw nieuw bestelde producten toegevoegd aan Mijn Producten, zodat u later snel en eenvoudig een vervolgbestelling kunt plaatsen.
- Declareert Boeren Medical uw vergoedbare hulpmiddelen bij uw zorgverzekeraar en zijn de getoonde gegevens in Mijn Producten incompleet of onjuist, bel dan naar onze klantenservice om te bespreken welke hulpmiddelen u gebruikt die getoond zouden moeten worden in Mijn Boeren Medical.
Ik wil mijn account verwijderen
Wilt u geen gebruik meer maken van Mijn Boeren Medical, dan kunt u zelf uw account snel en eenvoudig verwijderen via uw profielgegevens. Na verwijdering ontvangt u per e-mail een bevestiging. Heeft u weer diabetesmaterialen nodig, dan kunt u deze telefonisch bestellen of kunt u zich via de
klantenservice aanmelden voor de Periodieke Bestelservice. Mocht u later toch weer online willen bestellen, dan kunt u zich altijd opnieuw registreren.