Home > Klantenservice > Veel gestelde vragen: Leveringen & retourneren
Veelgestelde vragen: Leveringen & retourneren
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Wilt u weten hoe laat het pakket met uw bestelling bezorgd zal worden? Vanaf het moment dat wij uw pakket hebben overgedragen aan PostNL, ontvangt u van ons een e-mail met een link naar de
website van PostNL waar u uw pakket kunt volgen. Deze link is ook terug te vinden in Mijn Boeren Medical bij de bestellingsdetails in Mijn Profiel/ Bestellingen.
Wat moet ik doen als ik niet thuis ben op de bezorgdatum?
Als PostNL een pakket niet bij u kan afleveren, bieden zij het standaard aan bij uw buren. Als dit niet lukt, dan krijgt u van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website
MijnPakket.postnl.nl een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op een Postkantoor.
Maakt u geen keuze voor een tweede pakketbezorging? Dan wordt uw pakket de volgende werkdag bij u bezorgd.
Hoe kan ik een product retourneren?
Vanaf het moment van het in ontvangst nemen van de bestelling tot het inpakken ervan, kunt u erop rekenen dat deze met de grootste zorg zijn behandeld. Maar het kan zijn dat u vindt dat er iets niet in orde is, bijvoorbeeld wanneer blijkt dat er bij het uitpakken van uw bestelling een product is toegevoegd met een fabricagefout of als er per abuis een verkeerd product aan u is geleverd. Of het blijkt dat u de verkeerde producten heeft besteld. U kunt deze producten dan gratis aan ons retourneren.
Om uw producten retour te sturen, dient u 3 stappen te volgen:
- Bel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling gratis naar de Klantenservice op 0800 099 66 40. U ontvangt dan een retournummer dat u nodig heeft bij stap 2 en stap 3.
- Optioneel: Vul het formulier voor herroeping/ retourzending in en stuur dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling gratis op naar: Boeren Medical, T.a.v. Klantenservice, Antwoordnummer 13049, 5600 VE, Eindhoven. Het is niet verplicht om dit formulier te gebruiken en op te sturen.
- Vul de achterkant van de pakbon in die u ontvangen heeft bij uw bestelling. Stuur deze bon samen met de producten binnen 14 dagen op naar: Boeren Medical, T.a.v. Klantenservice, Antwoordnummer 13049, 5600 VE, Eindhoven. Heeft u de pakbon niet meer? Dan kunt u in plaats daarvan het formulier voor herroeping/ retourzending gebruiken (zie stap 2).
Zonder vermelding van het retournummer kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen. Indien de retourzending niet-vergoedbare producten bevat en u dus een betaling heeft gedaan, ontvangt u uw betaling van ons terug. U ontvangt deze betaling binnen 14 dagen nadat wij de retour gezonden producten van u ontvangen hebben. De door u te ontvangen betaling is inclusief de verzendkosten maar exclusief eventuele extra kosten die wij op uw verzoek gemaakt hebben voor een andere leveringswijze dan onze standaard wijze.
Wat moet ik doen als ik hulpmiddelen of medische materialen over heb?
Ook dan kunt u de materialen die u over heeft gewoon gratis aan ons retourneren. Neem telefonisch
contact op met onze klantenservice en u ontvangt van ons een retournummer. Vul dit nummer duidelijk in op de achterkant van de pakbon die u bij uw bestelling heeft ontvangen. Stuur deze pakbon samen met de artikelen die u wilt retourneren naar:
Boeren MedicalT.a.v KlantenserviceAntwoordnummer 13049 5600 VE Eindhoven