Home > Klantenservice > Veel gestelde vragen: Inloggen
			
    Veelgestelde vragen:  Inloggen
    
    
            
                        
                            
                                 Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
                            
                            
                                Als u uw wachtwoord van Mijn Boeren Medical vergeten bent, kunt u via de 
website uw e-mailadres, postcode en huisnummer invoeren zoals deze bekend zijn in Mijn Boeren Medical, waarna u een e-mail ontvangt met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt opgeven.
                            
 
                        
                            
                                 Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Ik ben mijn e-mailadres vergeten
                            
                            
                                Bent u vergeten welk e-mailadres u gebruikt voor uw account van Mijn Boeren Medical, dan dient u 
contact op te nemen met de klantenservice. Wij stellen u dan een aantal verificatievragen waarna u, na correcte beantwoording, het e-mailadres ontvangt dat gekoppeld is aan uw account. 
                            
 
                        
                            
                                 Ik heb geen toegang meer tot mijn e-mailaccount
Ik heb geen toegang meer tot mijn e-mailaccount
                            
                            
                                Heeft u geen toegang meer tot uw e-mails omdat uw e-mailaccount is opgeheven of gehackt, dan kunt u nog wel inloggen in Mijn Boeren Medical met uw e-mailadres en wachtwoord. U dient vervolgens in uw profielgegevens uw e-mailadres te wijzigen naar een nieuw e-mailadres waar u wel toegang toe heeft. Er wordt dan een e-mail naar uw nieuwe e-mailadres verstuurd met een link waarmee u de wijziging kunt bevestigen op basis van een aantal verificatievragen.
                            
                         
                        
                        
                        
                            
                                 Mijn account is geblokkeerd of gedeactiveerd
Mijn account is geblokkeerd of gedeactiveerd
                            
                            
                                Kunt u niet inloggen omdat uw account geblokkeerd is na een aantal foutieve inlogpogingen of is uw account gedeactiveerd. Wanneer een account is geblokkeerd, wordt deze binnen 24 uur weer automatisch gedeblokkeerd. Vervolgens kunt u direct weer inloggen met uw huidige inloggegevens.